ENGLISH
Terms of payment, reservation and cancellation

 

Payment
Payment for direct reservations at Azul Singular is made through the Stripe platform, which allows the use of credit cards and other payment methods. If the customer prefers, they may request an alternative payment method.
Reservations are confirmed upon payment of a 50% deposit using a Stripe payment link sent to the costumer via email.
By making the 50% deposit payment through the Stripe payment link, the customer authorizes their payment information to be stored for the automatic processing of the remaining 50% payment, which will be charged on the day of check-in.
If it is not possible to process this payment through the Stripe platform, the customer will have to make the payment using an alternative payment method.

Cancellation Policy
The customer can request reservation changes or cancellations via email.
In the case of cancellation up to 14 days before check-in, the paid deposit will be refunded.
The refund will be processed within a maximum of 7 days, using the original payment method used by the customer.
In the case of cancellation less than 14 days before check-in, the deposit paid will not be refunded.
Within the 14-day period before check-in, changing the arrival date or early departure will result in the full payment of the entire stay.
If a customer does not cancel by the day before check-in and fails to show up, it will be considered a no-show. A no-show requires payment of the total value of the stay. If the customer does not contact the management by 12:00 noon the day after check-in, the reservation will be automatically canceled, and the tent will be made available for booking again.

Non-refundable Reservations
Exceptionally, on specific dates, it will only be possible to make a reservation with a non-refundable rate. When making a non-refundable reservation, the customer will make a single payment (the total amount of the reservation) that will not be refunded in case of cancellation.

 


 

PORTUGUÊS
Termos de pagamento, reserva e cancelamento

Pagamento
O pagamento das reservas diretas no Azul Singular é feito através da plataforma Stripe, que permite a utilização de cartões de crédito e outros métodos de pagamento. Se o cliente preferir, poderá solicitar um método de pagamento alternativo.
As reservas são confirmadas mediante o pagamento de um depósito de 50% utilizando um link de pagamento Stripe que é enviado ao cliente por e-mail.
Ao efetuar o pagamento do depósito de 50% através do link de pagamento Stripe, o cliente autoriza o armazenamento das suas informações de pagamento para o processamento automático do pagamento restante de 50%, que será cobrado no dia do check-in.
Caso não seja possível processar este pagamento através da plataforma Stripe, o cliente terá de efetuar o pagamento utilizando um método de pagamento alternativo.

Política de Cancelamento
O cliente pode solicitar alterações ou cancelamentos da reserva por e-mail.
No caso de cancelamento até 14 dias antes do check-in, o depósito pago será reembolsado.
O reembolso será processado no prazo máximo de 7 dias, utilizando o método de pagamento originalmente utilizado pelo cliente.
No caso de cancelamento a menos de 14 dias do check-in, o depósito pago não será reembolsado.
Dentro do período de 14 dias antes do check-in, a alteração da data de chegada ou saída antecipada implicará o pagamento integral do valor total da estadia.
Se o cliente não cancelar até ao dia anterior ao check-in e não comparecer, será considerado como no-show. Um no-show requer o pagamento do valor total da estadia. Se o cliente não entrar em contato com a gerência até às 12:00 do dia seguinte ao check-in, a reserva será automaticamente cancelada, e a tenda será disponibilizada novamente para reserva.

Reservas não reembolsáveis
Excepcionalmente, em datas específicas, apenas será possível fazer uma reserva com uma tarifa não reembolsável. Ao fazer uma reserva não reembolsável, o cliente fará um único pagamento (o valor total da reserva) que não será reembolsado em caso de cancelamento.